.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نخستین شهید انقلاب رودباری است
فرماندار رودبار شهید سید یونس رودباری را نخستین شهید انقلاب اسلامی معرفی کرد و یادآور شد: شهید سید یونس با شهادت خود پرچمدار شکل‌گیری نهضت انقلاب اسلامی لقب گرفت.

به گزارش فارس از رودبار، ایرج موذن در جمع مدیران اجرایی این شهرستان تبیین دستاوردها و ارزش‌های انقلاب را محورهای اصلی برنامه‌های دهه فجر رودبار عنوان کرد.

وی از تشکیل 17 کمیته در ستاد دهه فجر رودبار خبر داد و افزود: این کمیته‌ها از 20 آذر ماه سال جاری با تشکیل جلسات مداوم و منسجم فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

مسئول ستاد دهه فجر رودبار، نقش کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی را در معرفی ارزش‌های انقلاب در جامعه ضروری دانست و اذعان کرد: کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی گیلان با حضور خود در شهرستان‌ها برای معرفی برنامه‌های دهه فجر حرکت نویی را آغاز کرده است.

وی با قدردانی از مسئول و اعضای ستاد کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی و خبرنگاران گیلان و رودبار، گفت: راه‌اندازی تور خبری این کمیته برای نخستین بار در گیلان، اقدامی ستودنی است.

موذن، در ادامه شهید سید یونس رودباری را نخستین شهید انقلاب اسلامی معرفی کرد و یادآور شد: شهید سید یونس با شهادت خود پرچمدار شکل‌گیری نهضت انقلاب اسلامی لقب گرفت.

وی، انتقال ارزش‌ها و دستاوردها و شناخت شخصیتی شهدایی مانند سید یونس رودباری به نسل امروز جامعه را مورد تاکید قرار داد و خاطر نشان کرد: آشنایی نسل امروز با ارزش‌های انقلاب تداوم حرکت انقلاب اسلامی را به همراه دارد.

فرماندار رودبار، با بیان اینکه مردم این شهرستان پایبند دستاوردهای انقلاب هستند، افزود: حضور مردم روستای «کلیشم» در صحنه‌های سرنوشت ساز کشور که در فاصله حدود 100 کیلومتری مرکز شهرستان رودبار و در منطقه‌ای محروم واقع شده، مؤید این امر است.

وی حضور منسجم مردم و مسئولان در برگزاری برنامه‌های دهه فجر را یک وظیفه دانست و متذکر شد: حضور مردم در شرایط کنونی کشور دشمن را در اجرای توطئه‌هایش مایوس می‌کند.

ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.73 seconds.